پچ پنل های لگراند

پچ پنل 24 پورت Cat8SFTP LCS3 اورجینال لگراند 33782

از {{model.count}}

در ادامه محصولات VDI و LCS2 ، لگراند به معرفی و عرضه آخرین سری محصول پسیو خود به نام LCS3 پرداخته است. پچ پنل های سری LCS3 لگراند با ویژگی ها و کیفیت منحصربفرد خود، اطمینان از کیفیت محصولات شبکه زیرساخت لگراند را  به صورت قابل توجهی ارتقاء داده است.

تعداد
نوع
37,000,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
ارسال سریع

ارسال سریع

ارسال در کمترین زمان ممکن
اصالت کالا

اصالت کالا

ارائه کالای اورجینال
تضمین اصالت کالا

تضمین اصالت کالا

همراه با گارانتی معتبر
پشتیبانی 24 ساعته

پشتیبانی 24 ساعته

در 7 روز هفته

این پچ پنل‌ها به صورت رکمونت (Rackmount) طراحی شده‌اند و در رک‌های استاندارد 19 اینچی نصب می‌شوند. تعداد پورت‌ها این سری از پچ پنل های  LCS3 لگراند بیست و چهار عدد می باشد. کلیه کیستون ها و ساختار  پچ‌پنل  ماژولار می باشد، که به راحتی قابل تعویض و مدیریت هستند. ماژولار بودن این مدل پچ پنل مانند سایر ارکان و المان شبکه در ساختار محصولات لگراند می  باشد. ترکیب انواع کیستون و تعویض و جایجایی ماحصل این ویژگی بارز پچ پنل LCS3 لگراند می باشد. 

سازگار با استانداردهای Cat8SFTP که  توانایی انتقال داده‌ها با سرعت تا 40 گیگابیت بر ثانیه را دارد. استفاده  از کانکتورهای  RJ45 با کیفیت بالا که اتصال مطمئن و پایداری را فراهم می‌کنند.طراحی بهینه پچ پنل برای کاهش تداخلات الکترومغناطیسی (EMI) و نویز بسیار حرفه ای  و منحصربفرد می باشد. 


نصب ساده و آسان به دلیل طراحی ماژولار و قابلیت تعویض کیستون ها بسیار چشم نواز می باشد. رنگ بندی اصولی نیز بر روی کلیه کیستون های LCS3 لگراند موجب صرفه جویی در  زمان و سرعت بالای نصب می باشد. این پچ  پنل، دارای لیبل‌های آماده قابل نوشتن برای هر پورت جهت شناسایی سریع و دقیق آن در حین فرآیند نصب و بهره برداری می باشد. 

برخی از ویژگی های پچ پنل های LCS3 لگراند فرانسه: 

- مدیریت بهتر و سازمان‌دهی کابل‌ها در سمت پچ پنل و رک

- افزایش کیفیت و پایداری اتصال‌های شبکه در سمت رک

- تسهیل در نگهداری و ارتقاء سیستم شبکه صرفا با تعویض کیستون های LCS3 امکان پذیر می باشد. 

پچ پنل های LCS3 لگراند فرانسه، مناسب برای استفاده در شبکه‌های سازمانی، دیتاسنترها، دفاتر کاری، و هر محیطی که نیاز به اتصالات شبکه زیرساخت با سرعت بالا و پایداری زیاد دارد، می باشد. تطابق با استانداردهای بین‌المللی  ANSI/TIA-568-C.2 و ISO/IEC 11801 از دیگر مشخصه‌های فنی آن می باشد و دارای گواهینامه‌های متعدد کیفیت از سازمان‌های معتبر بین‌المللی و اروپایی می باشد. این ویژگی‌ها و مشخصات باعث می‌شود که پچ پنل Cat8SFTP لگراند سری LCS3 انتخاب مناسبی برای شبکه‌های مدرن و پرسرعت باشد.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...