ترانکینگ لگراند

پارتیشن نیمه ارتفاع ترانکینگ اورجینال لگراند پارت نامبر 10582

از {{model.count}}

پارتیشن نیمه ارتفاع ترانکینگ لگراند با شماره فنی 10582 یکی از اجزای سیستم ترانکینگ لگراند است که برای جداسازی و سازماندهی کابل‌ها در داخل ترانکینگ استفاده می‌شود. این پارتیشن به گونه‌ای طراحی شده که به راحتی در داخل ترانکینگ نصب می‌شود و به جداسازی کابل‌های مختلف از یکدیگر کمک می‌کند.

تعداد
نوع
112,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
ارسال سریع

ارسال سریع

ارسال در کمترین زمان ممکن
اصالت کالا

اصالت کالا

ارائه کالای اورجینال
تضمین اصالت کالا

تضمین اصالت کالا

همراه با گارانتی معتبر
پشتیبانی 24 ساعته

پشتیبانی 24 ساعته

در 7 روز هفته

محصولات مرتبط

پارتیشن لگراند از جنس PVC یا مواد مشابه با دوام و مقاوم ساخته می‌شود که علاوه بر مقاومت فیزیکی، دارای خواص ضد حریق نیز هستند و دقیقا از جنس بدنه و درب و متعلقات ترانکینگ می باشد. 

واژه نیمه ارتفاع به این معنی است که این پارتیشن‌ها در زیر درب ترانکینگ ها نصب می شود و برای جداسازی افقی کابل‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند.این پارتیشن‌ها به خصوص در محیط‌هایی که نیاز به جداسازی دقیق کابل‌های دیتا، برق، و دیگر کابل‌ها وجود دارد، لازم و مفید می باشد. نصب این پارتیشن‌ها بسیار ساده و سریع است و نیاز به ابزارهای خاصی ندارد و به سادگی بر روی شیارهای از پیش تعبیه شده در بدنه ترانکینگ نصب و به راحتی جدا می شود!

استفاده از این پارتیشن‌ها سبب می شود، کابل‌ ها بهتر سازماندهی شده و از تداخل و درهم‌ پیچیدگی آن‌ها در ترانکینگ جلوگیری کرد، علاوه بر این جداسازی کابل‌های برق و دیتا می‌تواند خطرات ناشی از تداخل الکترومغناطیسی را کاهش دهد. استفاده از این پارتیشن ها در کلیه محیط هایی (اعم از اداری و صنعتی) نیاز به جداسازی کابل دیتا از پاور می باشد، اکیداً توصیه می گردد. 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...