ترانکینگ لگراند

بدنه و درب ترانکینگ 50*80 اورجینال لگراند پارت نامبر 10462

از {{model.count}}

ترانکینگ 50*80 لگرند کوچکترین سایز از انواع ترانکینگ لگراند جهت نصب انواع کادر و پایه و انواع پریزها و مکانیزم های شبکه و پاور می باشد.ترانکینگ 50*80 لگراند یکی از محصولات شرکت لگراند (Legrand) است که برای مدیریت و نظم‌دهی کابل‌ها و سیم‌های الکتریکی در محیط‌های مختلف مانند ادارات، دفاتر، ساختمان‌های تجاری و حتی مسکونی استفاده می‌شود. این ترانکینگ به منظور محافظت از کابل‌ها و جلوگیری از آسیب‌های فیزیکی و همچنین بهبود نظم و دسترسی به کابل‌ها طراحی شده است.

تعداد
نوع
220,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
ارسال سریع

ارسال سریع

ارسال در کمترین زمان ممکن
اصالت کالا

اصالت کالا

ارائه کالای اورجینال
تضمین اصالت کالا

تضمین اصالت کالا

همراه با گارانتی معتبر
پشتیبانی 24 ساعته

پشتیبانی 24 ساعته

در 7 روز هفته

محصولات مرتبط

ترانکینگ های لگراند در رنگ سفید به بازار عرضه می گردد و جنس ترانکینگ ها از PVC می باشد. این ترانکینگ ها با استفاده از فضایی که در خود فراهم می آورند امکان انتقال انواع کابل شبکه و برق را فراهم می آورد. 


ابعاد و اندازه‌ها:

عرض ترانکینگ: 80 میلی‌متر

ارتفاع ترانکینگ: 50 میلی‌متر

طراحی داخلی ترانکینگ 50*80 لگراند به گونه‌ای است که فضای کافی برای عبور و جداسازی کابل‌ها وجود دارد. امکان اضافه کردن پارتیشن‌ها برای جداسازی انواع مختلف کابل (مثلاً کابل‌های قدرت، دیتا، تلفن) نیز میسر می‌باشد. نصب ترانکینگ بسیار ساده است و به وسیله ابزارهای معمولی می‌توان آن را به دیوار یا سقف (در صورت نیاز) متصل کرد. قابلیت استفاده از انواع متعلقات و زانویی‌ها برای تغییر جهت و مسیر کابل‌ها و مدیریت بهتر کابل ها و زیبایی فراهم شده است. 

طراحی زیبا و چشم نواز ترانکینگ های لگراند که به محیط کاری یا حتی مسکونی جلوه‌ زیبایی می بخشد. ادارات و دفاتر خصوصی و دولتی، ساختمان‌های تجاری و محیط های صنعتی بیشترین موارد استفاده از ترانکینگ لگراند می باشد. 

برای نصب ترانکینگ 50*80 لگراند نیاز به ابزارهای ساده‌ای مانند دریل، پیچ و رولپلاک دارید. همچنین بهتر است نصب آن را توسط افراد ماهر انجام دهید تا از نصب صحیح و ایمنی اطمینان حاصل شود. نگهداری آن نیز بسیار ساده است و صرفاٌ با تمیز کردن منظم پوشش‌های بیرونی می‌توان آن را در شرایط خوبی نگه داشت.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...