کابل شبکه لگراند

کابل شبکه Cat6SFTP اورجینال لگراند با روکش PVC با پارت نامبر 32759

از {{model.count}}

کابل Cat6 SFTP (Screened Foiled Twisted Pair) لگراند با روکش PVC و پارت نامبر 32759، یکی از کابل‌های شبکه با کیفیت و مقاوم از برند لگراند Legrand است که برای کاربردهای مختلف شبکه زیرساخت مورد استفاده قرار می‌گیرد.

تعداد
نوع
57,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
ارسال سریع

ارسال سریع

ارسال در کمترین زمان ممکن
اصالت کالا

اصالت کالا

ارائه کالای اورجینال
تضمین اصالت کالا

تضمین اصالت کالا

همراه با گارانتی معتبر
پشتیبانی 24 ساعته

پشتیبانی 24 ساعته

در 7 روز هفته

کابل Cat6 SFTP (Shielded Foiled Twisted Pair) - این نوع کابل دارای شیلد (محافظ) برای هر زوج سیم به صورت جداگانه و یک شیلد کلی برای کل کابل است که از تداخلات الکترومغناطیسی (EMI) و نویزها جلوگیری می‌کند.

این   کابل در حلقه های 500 متری و به رنگ آبی و روکش PVC می باشد. به دلیل روکش PVC این کابل شبکه، استفاده از آن در دیتاسنترها و محیط های اداری فراهم می سازد و مانع از تولید دود سمی در مواقع خطر و آتش سوزی می گردد. 

دمای کاری این کابل از حدود منفی 20 درجه تا 60+ می باشد، که در شرایط سخت محیطی هیچ خللی به ارتباطات فی مابین دستگاه ها وارد نمی شود. مغزی و هسته این کابل ها از نوع مس با کیفیت با درصد خلوص بالا و مطابق با استاندارد می باشد. 

این کابل توانایی پشتیبانی از سرعت‌های تا 1 گیگابیت بر   ثانیه (1Gbps) را دارد که مناسب برای شبکه‌های با سرعت و ترافیک بالا می باشد. استفاده از این کابل در مصارف Power over Ethernet بر اساس استانداردهای ISO و EN50174 به شدت توصیه می گردد. همچنین انبار کردن این کابل به مدت طولانی به علت مواد بکار رفته در آن و روکش PVC بسیار کم خطر است و دقیقا مطابق با آخرین استانداردهای روز دنیا و اروپا می باشد. 

کابل شبکه Cat6SFTP لگراند به دلیل قابلیت‌های بالا و محافظت قوی در برابر تداخلات الکترومغناطیسی، یکی از انتخاب‌های برتر برای شبکه‌های حساس و پرسرعت می‌باشند.


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...