ترانکینگ لگراند

گوشه خارجی و پارتیشن ترانکینگ اورجینال لگراند عمق 50 با پارت نامبر 10635

از {{model.count}}

گوشه خارجی همراه با پارتیشن ترانکینگ لگراند با شماره فنی 10635 یکی از اجزای کلیدی سیستم  مدیریت کابل لگراند است که برای تغییر مسیر کابل‌ها در گوشه‌های خارجی  External Angle دیوارها استفاده می‌شود.

تعداد
نوع
490,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
ارسال سریع

ارسال سریع

ارسال در کمترین زمان ممکن
اصالت کالا

اصالت کالا

ارائه کالای اورجینال
تضمین اصالت کالا

تضمین اصالت کالا

همراه با گارانتی معتبر
پشتیبانی 24 ساعته

پشتیبانی 24 ساعته

در 7 روز هفته

محصولات مرتبط

گوشه خارجی همراه با پارتیشن ترانکینگ لگراند از سه قطعه اصلی تشکیل شده است و امکان عبور کابل ها را در گوشه های خارجی مانند ستون فراهم می آورد. 

امکان  تغییر زاویه گوشه خارجی امکان تغییر زاویه در حدود 30 درجه دارد. این گوشه  داخلی امکان نصب بر روی انواع ترانکینگ مانند سایز 15 سانتی متر و 20 سانتی  متر دارد. در این مدل ترانکینگ ها امکان عبور انواع کابل نیز وجود دارد.  طراحی گوشه خارجی به گونه‌ای است که امکان عبور حداکثری کابل‌ها را بدون  ایجاد مزاحمت فراهم می‌کند و ظاهر سیستم کابل‌کشی را بهبود می‌بخشد.

با  استفاده از گوشه خارجی ترانکینگ، می‌توان کابل‌ها را به صورت منظم و بدون  خمیدگی تند در زوایای خارجی هدایت کرد که این امر به طول عمر بیشتر کابل‌ها  و کاهش احتمال خرابی آن‌ها کمک می‌کند.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...